CRİME AND PUNİSHMENT 2002 BBC TELEVİZYONU

SİNEMA GÜNLÜĞÜ 99.FİLM  




SUÇ VE CEZA 1983 


Rikos ja rangaistus (1983) Suç ve Ceza Türkçe Altyazılı and English Subtitles


Bu filmi linke tıklayıp Youtube dan izleyebilirsiniz. 1983 yapımı, Rusça ama bence şurada bahsettiğim kitabın felsefesini hiç verememiş. Tavsiye etmiyorum, hem zaten çok yavaş. Yine de belki meraklısı vardır diye ekliyorum.

Yazının detaylı hali için Yazı-yorum dergisinin 22. sayısını ücretsiz indirerek okuyabilirsiniz.  Dostoyevski özel sayısını kaçırmayın.





SİNEMA GÜNLÜĞÜ 100. FİLM  

SUÇ VE CEZA 2002

İşte bu 2002'de BBC televizyonunun mini polisiye dizi olarak çektirdiği versiyonu kitabın aslına en uygun şekli olup izlemenizi tavsiye ederim. Çeşitli sitelerde 2 bölüm halinde yer alıyor üç saatten uzun süresi dışında bir sıkınıtısı yok. Onu da dizi gibi parçalı izlerseniz sorun olmaz. Ben yukarıdaki kötü versiyon üzerine bir de bunu ara vermeden izledim ve yazdım.

İyi seyirler ve elbette iyi okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...