MANDALİST ☺️

Mandala, bir çeşit dua imiş. O anki ruh haliniz, istekleriniz, ihtiyaçlarınız yansırmış.  Bu konuda bir eğitimim yok, araştırmadım da ama instagramda bazı arkadaşların çizdiklerini görünce çok hoşuma gitti. Bir pergel olmalı imiş, kağıt ve boyalar. Evde oğlumdan, çok eskiden kalma kalemler buldum ama pergel olmayınca tabak ve gönyeden yararlanıp bir şeyler çizmeye başladım. 



Bir ad verilmesi gerektiğini öğrenince "Bahar" dedim son çizdiğimin adına. 

İşte tarih sırasıyla, dua ve dileklerim... Kafam da, içim de, kitaplığım kadar karışık (düzen olarak değil elbette) yani çok renkli, çok sesli olduğundan bu renkli çalışmalarda gelenekselle moderni birleştirdim:)

Bu arada, astrologlar Koç burcuna geçen güneşin etkisiyle ateş grubundan olan bu burçta Nisan ayının corona ve depremler gibi bir çok zorluğa, yani ateşli bir zaman dilimine gebe olduğunu söylüyorlar. Umarım yanılırlar, umarım bahar dünyaya manen de uğrar.     











6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş :)) Kendim çizemiyorum ama bu şekilde boyama kitabı almıştım, gerçi onu da tamamlayamadım :)) Umarım yakın zamanda bu günleri de atlatırız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim uzun süredir yazamıyorum onun yerine bunlar iyi geldi bu akşam da çizdim ana sayfada sağ üst köşede İnstagram hesabım var orada paylaştım bu akşamkini
      Bir tanıdığım şuan coronadan hastanede yatıyor çok üzgünüm şifa olsun inşallah bütün hastalara

      Sil
  2. mandala şeyi çok popülwr oldu yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Popüler peşinden pek gitmem de karalamak iyi geldi renklere ihtiyacım var hastamızı uyutacaklarmış bu gün 😶😞

      Sil
  3. Çizimler çok güzel ve iç açıcı. Umarım dualarınız kabul olur..

    YanıtlaSil

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...