MAVİŞEHİR ... İZMİR

























9 yorum:

  1. İzmir'e bir kaç kere gitmiştim ve çok beğenmiştim. Resimler de çok güzel, içimi açtı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçiniz hep açık olsun zira dışımız hep hüzün hep matem ülkele resmen lanetlendi bir günde ne çok felaket yaşandı dün ... İzmir güzel daha çok yolunuz düşer umarım İzmir’e ve bloga

      Sil
  2. Ne de iyi geldi, ne de çok özlendi ‘bu şehir’...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlenmez mi İzmir:) özledikçe bakmak için çektim zaten şimdi Ankara’ya kar yağıyor

      Sil
  3. Dokuzuncu fotoğrafta, kadrajdan kaçmaya çalışan ama bunu başaramayan bir martı gördüm sanki :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu telefona duvar kağıdı da yaptım :) hoşgeldiniz ,neşeli sevgilerle:)

      Sil
    2. Bu arada blogunuzda Takip et butonu bulamadım telefondan girdim sanırım telefon Yerine web formatı Aktif Nasıl takipçiniz olabilirim

      Sil
    3. Hoş buldum :) Blogun bilgisayar ve mobil cihaz gösterimleri farklı. Mobil cihazlar için seçtiğim temada blogun web sürümünün görüntülenmesine dair bir seçeneğin olmadığını fark etmemiştim. Değiştirdim temayı, bu temada sayfanın altındaki "web sürümünü görüntüle" yazısına tıklarsan blogun bilgisayarda göründüğü halini açabilirsin ve bu yeni ekranda "İzleyiciler" kısmından blogu takip edebilirsin. Konuya dikkatimi çektiğin için çok teşekkürler :) Neşeli sevgilerle :)

      Sil

Hayattaki yerini arayıp bulamayanlara samimi bir yol arkadaşı: Çam Ağacının Gölgesinde

  Elif Arslan  Ah şu merak yok mu şu merak? Sayfaları arka arkaya çevirip başladığımız kitabı bir çırpıda bitirmemizi sağlar. İşte böyle b...