ÖYKÜN/ME ve DENE/ME GOOGLE PLAY KİTAPLAR uygulamasında


 Merhaba 🌞 Epeydir sessizdim burada. Okuyor ve yazıyordum. Ve yazdıklarımı yayına hazırlıyordum. 

Yedi yıldır sadece yazan biri olarak vakti gelmişti. Yedi önemlidir malum.

Yeni roman çalışmam da editör onayından geçmiş basılı kitap olmak için vaktini beklerken yıllardır yazdığım dergilerde yayınlanmış ya da yayınlanmamış kısa öyküler ve deneme yazılarımdan da #ekitap yapmaya devam ediyorum.

 #öykünme #öykü lerden oluşuyor. 

dene/me de hayata dair yazılardan.

Böylece on adet e kitabım oldu. Kıvançlıyım. Uzayda bir yerde kaybolup gitmesindense sözlerimiz böyle #googleplay de #googleplaykitaplar uygulamasında yayında olması çok daha güzel geliyor bana. Elbet vakti gelince okurunu da bulur. Hep öyle olmuştur. Yazar yazar ve bırakır. Okur kitabını kendi bulur. 



 ÖYKÜN-ME KİTABI İÇİN Link için bağlantıyı tıklayınız 

DENE-ME KİTABI İÇİN  Link için bağlantıyı tıklayınız 

Öykün/ me 9 Dene/ me 10. Kitap olarak Google play kitaplar uygulamasında yayında. Velut bir yazar olduğum söyleniyor ☺️🙏🧿❤️ Doğruyum, çalışkanım, yasam diyerek büyüdük. Her gecenin bitişine bizzat şahitlik ettik. Dün gece de yine sabahladık ve gün ağarırken 42 denemeden oluşan bu kitabı da yayına hazırladık. ☺️ yani biz derken ben ve kendim ☺️ alter egocuların şahı @erdemlerincemal öyle değil mi? Yazmalar okumalar yayınlamalara bir insan yetişemiyor malum. Ha yaşıyor muyum? Nefes almaksa yaşamak evet. Yazarken yaşanmıyor, yaşanırken de pek yazılmıyor o da malum. 

Benim nefesim kelimeler, hazır vakit ve imkan varken okuyup yazalım azizim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...