Birden Geldin Yanıma


 Kalabalıktan sıyrılıp üzerimdeki tesirlerini silkeledikten sonra sığındım sana.


Yeşil gözlerindeki masumiyet, küçük bedeninin içinde atan kalbini hissettiğim o ilk an, daha da derinleşmişti. 


İçimden “Bırakma beni” dedim, küçük patilerinden öperken. 


Sarıldım sıkıca, yerleştin boynuma, o en mahrem alanıma, hayatıma. 


Sütünü ellerimle içirdim, annenin gittiği günden sonra seni evlat belledim.


Kimsenin kapımı çalmadığı günlerde pencerenin kenarına geçip beraberce izliyoruz ya dünyayı; herkese meydan okuyacak cesareti buluyorum seninle. 


Beraber kaç kaplan gücündeyiz görsene. 


Eskiden çalmayan telefondan kapıya, cevapsız aramaya dönmeyen kaygısızdan iki satır mektupla hatır sormayan vefasızlara içerlerdim. Beklettiğin kadar bekleyesin, istediğin cevapları alamayasın diye ilenirdim. 


Sonra sen geldin, herkesi sildin; sevdim, sevildim. 


Cevaplarımı aldım hayattan, soru kağıdımı iade ettim. 


#handankılıc 


29/06/2021 

İzmir

2 yorum:

  1. Bu sevgiyi ancak kedisi, köpeği olanlar bilir elinize sağlık ♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sizi inandırsın ikisinden de korkuyorum ve hiç evcil hayvanım olmadı:)) sadece fotoğrafa bakıp yazdım:)) ama insanlardan daha çok sevgiye layık olduklarını artık anlıyorum teşekkür ederim:)

      Sil

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...