FATMA VE NETFLİX'TE TÜRK DİZİLERİ

SİNEMA GÜNLÜĞÜ:

274. FATMA

Netflix'te Türk dizilerini ben de başarısız bulanlardanım. 

Atiye'yi tek oturuşta izledim ama çok eksikti. 

Ottoman'ı da yazmıştım.

Bir başkadır üzerine detaylı yazmıştım. Sevmiştim.

Fİ'yi önceden izlemiş, kitaptan koptuğu için sezonların devamına yazarının izin vermediği diziyi merakla sonuna getirmiştim.

Fatma da öyle oldu. İlk bölümden sonra saat geçti, uyudum. Sabah kalkınca devam edip bitirdim. Ama çok abartmışlar diye diye. Yani hayatını temizlik yapmakla geçirmiş otuz beş yaşındaki bir kadın soğukkanlılıkla adam temizleyen birine dönüşebilir mi? Bakalım devam sezonlarda neler olacak? En azından merak unsurunu diri tutuyor.  

Mesela 50 Metrekare, Masum ikinci bölüme geçemedim. Birkaç kez denedim, gitmedi. Çok yavaştı.

Aşk101, Kördüğüm, Yunus Emre, Yanık Koza'ya hiç bakmadım.

Televizyon da seyretmediğimden herkesin dilindeki Sadakatsiz, Kırmızı oda falan diğer dizilerden de bihaberim. İki buçuk saat sürmesi Türk dizilerinin handikabı.     

İyi seyirler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...