BENİM SİNEMALARIM 1990'LAR İSTANBULU ve HÜLYA AVŞAR

SİNEMA GÜNLÜĞÜ 96.FİLM  

Türk filmi meraklısı değilim, hele de eskilerin ama bunun öyküsünün yazarı ve yönetmeni Füruzan olunca merak edip seyrettim. Hikayede kopukluklar senaryoda boşluklar olduğunu düşünüyorum.  Bu film de son derece yavaş ve tekrar içeriyor. 





Demek ki 30 yıl önce bizler epey yavaş hayatlar yaşıyormuşuz:)) Sabrı olup bir parça şeker tadı ağzında kalsın diye keçiboynuzu kemirmeyi sevenler için ideal filmler bunlar :)) 

Ama şu var ki, İstanbul da Hülya Avşar da çok duru, çok güzel. Kaybettiğimiz o doğal şehir dokusu ve her şeyiyle duru güzellik izlenebilir. Haklı galiba, şimdi hepsi birbirinin kopyası olan güzellere bakınca Türkiye'nin en güzel kadını Hülya Avşar'mış. :))   

SİNEMA GÜNLÜĞÜ 97.FİLM  

AŞK OLSUN 2015

Komedi filmi olarak çekilen bu yapım çerezlik denen türden. Bir ara çok popüler olan aşk doktorları ilişkilere yön vermeye çalışıyor. :)) 
Algım kapalıyken ya da yanında başka bir iş yaparken seyrediyorum arada böyle şeyler. Kafa boşaltıyor, hem de elinizdeki iş bitmiş oluyor :)



SİNEMA GÜNLÜĞÜ 98.FİLM  





 SENİN HİKAYEN


Bu film dram ama epey komedi unsuru da içeriyor. Kariyer peşindeki beyaz yakalı bir kadının anne olma hikayesi. Modern bir Türk ailesinin gelini olan kadının gel -gitleri. Tüm çatışması bu gibi dursa da bir çok dram unsuru var içinde. 

Cem Adrian şarkıları var ki ağlatıyor. Cem Adrian'ın bu en sevdiğim şarkısında ağlayamanın da ne bileyim....

Buraya ekliyorum: BEN SENİ ÇOK SEVDİM   

4 yorum:

  1. Hülya Avşar'ın gençliği hakikaten çok güzelmiş.
    Özellikle gözleri.
    Ama sevmiyorum yani dandik filmlerin oyuncusu ve çok sığ fikirleri olan, teşhircilik meraklısı, kibirli, egosu tavan bir kadın.
    Filiz, Türkan gibilerdeki mütevazilik, kibirden uzaklık ve hanım hanımcılık yok onda. Kaç yaşına gelmiş hala seksi görünme derdinde orasını burasını çekip yayınlamak hastalık geliyor bana:)
    Filmleri izlemedim ve izlemem. Sadece televizyonda tesadüfen izlediğim bir yeni film olarak beğendiğim şey oldu dur ismi aklımda değil de yaşlı bir kadın tekrar üniversiteye yazılıyor dalmayı öğreniyor su kaplumbağaları filan komediydi fena değildi.:)adı bir şeyli hayattı galiba.
    Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nadide hayat:) Demet Akbağ çağan ırmak filmiydi sanırım
      Yiğidi öldürüp hakkını vermişsin güzel mi güzel Kadın 👩:)

      Sil
  2. benim sinemalarım en iyi türk filmlerinde ilk ona girer :) halit refiğ'in hanım'ı bi deee :)

    YanıtlaSil

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...