BANA SORMA CEM ADRİAN MELEK MOSSO





Bana Sorma
Belki de hiç geçmiyor acı
Alışıyor insan zamanla
Belki de hiç kapanmıyor yara
Görmüyor insan zamanla
Bana sorma nasıl alışır insan
Bana sorma nasıl dayanır buna
Yaşıyor insan
Hep geçiyor hayat, zaman
Bana sorma ben anlatamam
Bana sorma nasıl alışır insan
Bana sorma nasıl dayanır buna
Yaşıyor insan
Hep geçiyor hayat, zaman
Bana sorma ben anlatamam
Bana sorma ben anlatamam
Belki de hiç unutmuyor bir kalp
Saklıyor acıyı karanlıkta
Belki de hiç affetmiyor insan
Ama dost kalıyor hayatla
Nasıl başlar, nasıl biter
Nasıl yanar, nasıl söner
Keskin bi şarkı kalbini
Ortasından nasıl deler
Nasıl unutur insan
Nasıl alışır buna
Bana sorma
Ben anlatamam
Bana sorma nasıl alışır insan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...