23.UÇAN SÜPÜRGE KADIN FİLMLERİ FESTİVALİ BAŞLADI KAÇIRMAYIN


                                                                                                                                                                                              

Bu gün Ankara'nın geleneksel film festivallerinden Uluslararası Uçan süpürge Kadın filmleri festivali başladı. Uzun ve kısa metrajlı 76 film 7 gün boyunca gösterimde olacak. Bu fırsatı kaçırmayın diyerek sabahtan beri izlediğim çoğu kısa olsa da13 adet filmden çok zevk aldığımı belirtmeliyim. Hepimiz bu korona günlerinde evde ağır işçi olarak çalıştığımızdan bu gün festival filmlerine odaklanmak ve ev halkının hışmına uğramamak için dün üç tencere yemek yapıp bugünü kendime ayırma lüksünü yaşamak iyi geldi doğrusu. Ben şimdi 23: 30 seansına gidiyorum. 

İzlemek isteyenler için link bırakıyorum:  https://ucansupurge.org.tr/#top





Uçan süpürge 

2 yorum:

  1. Teşekkürler haberim yoktu çok güzel bir etkinlikmiş. Kadın filmleri <3 böyle bir vakfın olması ayrıca mutlu etti. Uçan süpürge ismine de bayıldım :) Ben de 15.30 seansı salon 1’e girdim dün :) ilk başta altyazıyı ayarlayamadım. Ayam’ı İngilizce seyrettim, altyazılar çok hızlıydı anlayamadım :D çanta yapan kadınlar çok ilgimi çekti. İlk günler kısa filmi de güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok verimli oldu bu yıl ben eskiden beri takip ederim ama evde seansı bitirip diğer salona geçmek de mümkün oluyor 3 günde 43 film izledim yorucu olsa da çok verimli
      Size de iyi seyirler

      Sil

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...