Duvarın Ardı öykü seçkisindeyim

 



 
Merhaba,

Yine güzel bir haberim var. Şiddet konulu seçkide "Kimse Değil" adlı öykümle huzurlarınızdayım. 31 Mayıs'ta raflarda olacak kitaba tüm internet sitelerinden ulaşabilirsiniz.

Pandemi koşulları elverirse de "Başkalarının Çiçekleri" adlı seçki ile beraber Eylül'den itibaren imza ve söyleşi günleriyle de okurlara ulaşacak.

Akışına Bırak adlı ilk kitabımdan sonra üçüncü kez öykü seçkisinde yer alıyorum. Bir de Girdap adlı şiir seçkisinde "Bırak/ma" adlı şiirim yayınlanmıştı.   

Bakalım romanların kaderi ne olacak. Malum insanlar gibi kitapların da kaderi var ve her şey zamanını bekler. 

Doğru zamanda doğru insanlarla karşılaşmak dileğiyle...

23.05.2021

İzmir

Handan Kılıç 

4 yorum:

  1. Tebrikler, artık sel suyuna karıştın, hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol Nagehan neye karıştım ben de bilmiyorum ama akışına bıraktım:))

      Sil
  2. Tebrikler hayırlı olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...