DJANGO 2012

SİNEMA GÜNLÜĞÜ 116.FİLM 


Zincirsiz, Quentin Tarantino'nun yazdığı ve yönettiği 2012 yapımı western film. Başrollerinde Jamie Foxx, Christoph Waltz, Leonardo DiCaprio, Kerry Washington ve Samuel L. Jackson olan film 25 Aralık 2012'de Amerika Birleşik Devletleri'nde, 1 Şubat 2013'te ise Türkiye'de gösterime girdi

Yine oğlumun tamamlamaya çalıştığı filmler listesinden. 

Kült filmlerden biri, oyunculuklar şahane, bolca entrika, aksiyon, düello, kan, şiddet var. İzlenmesi gereken filmlerden. Tarantino olduğunu unutmadan izleyin. Kan tutuyorsa tavsiye etmem.


2 yorum:

  1. Bizimkiler bayılır sanırım. Ben izler miyim bilemedim? Listeme aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizimkiler de bayıldı ben de eşlik ettim ☺️

      Sil

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...