Kırmızı


















6 yorum:

  1. ay ben de bugün parklarda, özellikle maçka parkında hep kırmızı yaprakları çektim. yakında instaya koyuye :) sonbahar en sevdiğim mevsim, bitmesin, daha kış gelmedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görelim instada kış gelmesin güzel de bu kuraklık kötü yakında sular kesilir dünya kuruyor

      Sil
  2. film seçkisi 31, geçen hafta izlediklerim :) bu haftasonu izlediklerimi yazcam biraz sonra. yine 10 tane izledim işte :)

    YanıtlaSil
  3. baksan yaaa, sen de ortak öykümüze katılsan yaa noluuuur yaaaa :) bak geçen haftaki yazım, masalın masalı ortak öykümüz. ona bi bak. sessiz gemi arkadaşımızda öykünün tam metni var. uzun değil. sen de yeni bölümü yazsan yaa. hadi ama bu hafta yaz olur muuuu nolur nolur noluuur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam not alıyorum biraz hastane işleri ile uğraşıyorum kafamı toplarsam yazarım inşallah

      Sil

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...