Ankara’da Sonbahar

Ahmet Kaya’dan gelsin bu gece

Yan yana geçen geceler unutulup gider mi?
Acılar birden biter mi?
Bir bebek özleminde seni aramak var ya,
Bu hep böyle böyle gider mi?
Bir bebek özleminde seni aramak var ya,
Bu hep böyle böyle gider mi?
Suya hasret çöllerde beyaz güller biter mi?
Dikenleri göğü deler mi?
Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya,
Bu hep böyle böyle gider mi?
Bir menekşe kokusunda seni aramak var ya,
Bu hep böyle böyle gider mi?
Kendine iyi bak, beni düşünme.
Su akar yatağını bulur.
Kendine iyi bak, beni düşünme.
Su akar yatağını bulur.
Kendine iyi bak, beni düşünme.
Su akar yatağını bulur.
Kendine iyi bak, beni düşünme.
Su akar yatağını bulur.






















Not: Fotoğraflar benim tarafımdan 27 Kasım 2019 günü Ankara/Etlik ‘te çekilmiştir. 

11 yorum:

  1. Otuz yıl kadar önce oturduğumuz yer Etlik. Ahmet Kaya iyi seçim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etlikte 20 yıl önce kısa süre oturdum arkadaşlarım vardı sıkça ziyaret ederdim şimdi taşındılar çok uzaklara ama ben anılara sığınıp canımın sıkıldığı bir anda yine kendimi oralarda buldum Ahmet Kaya her daim iyidir sevgiler

      Sil
  2. ankarayı da çok severim ahmet kayayı da. ankaranın parklarını da :) etlik bikaç defa gittiydim. yokuş yukarı çıkan bir cadde vardı. tevfik sağlam galibaaaa :) bir de etlik caddesi mi ne kenarında yürüyüş yolu vardııı :) ama fotideki parkı tanımadım. ankarada en çok kuğulu, seğmenler, botanik, dikmen parklarına gittiydim. dikmen parkının orda polis evi ve hakim evi vardıı. çeviri işi için gitmiştim. bu iki yerde kalmıştım. ankarada sonbahar nefis yaaa ve de günbatımı. ankara hukukta ab hukuku dersleri aldımdı, beğendiğin karşısında ihlas holding var, onun yanında oturdum bi süre evde yani. tunus caddesinde if var müzik yeri, tunus caddesi, tunalı, papazın bağı çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ankara’da etlik küçükesat Hoşdere yıldız Batıkent Yenimahalle olmak üzere 6 semtte oturdum kızılay da Tunalı da çalıştım seviyorum burayı ömrüm geçti bu park küçük mahalle arası bir park hatta 5 yıl önce ektiler bu kadar büyümüş ağaçlar :) ilk evim Ballıbaba sokaktaydı beğendik e yürürdük başka yer yoktu bir de Akköprü vardı şimdi çok büyüdü trafik fena İstanbul gibi

      Sil
  3. Offff diyeyim sen anla! Şarkı ayrı, Sonbahar ayrı... fotoğraflar muhteşem! Damardan alayım şu şarkıyı ben biraz daha...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :)) kaç kere dinledim ben de 💐☺️

      Sil
  4. kiremithanem'in bloguna gidip sorsana mobil uyumunu. o bilir böyle şeyleri. fikir verir sana :)

    YanıtlaSil
  5. Evet bazen resimler fotoğraflardan daha etkili ve kış geliyor

    YanıtlaSil
  6. mim 2020 yazımın yorumlarında kiremithanem sana cevap verdii, bi yol gösterdiiii :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba efendim yağmurlu bir İstanbul dan selamlar sevgiler olsun 😊 Sevgili güzel dost Sevdiğim Günlük de gördüm hemen geldim 😊 Fotoğraflar harika bayıldım hepsinde 😊👏Ve Ahmet Kaya en sevdiklerim den şahane olmuş gerçekten ellerine emeğine sağlık sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin, teşekkür ederim:) her zaman beklerim

      Sil

Baby Reindeer Dizisi Üzerine Değerlendirmeler

  Afişiyle dikkatimi çeken bu diziyi, edebi zevklerine güvendiğim bir kaç arkadaşımın hikayesinde "çok etkileyici, bitince iki gün kend...