Nermin Yıldırım / Bavula Sığmayan


   

14 Ocak 2023 İzmir @bewaterbookcafe den taa İspanyalardan gelen sevgili @nnerminyildirim geçti. Güzel bir gündü. Sevgili @avangardisler de benimleydi. Sözcüklerin köprüsündeki bu buluşma da böylelikle kayda geçsin. Yeni aldığım #bavulasığmayan a dün akşam başladım bir oturuşta yarıladım. Dersim olmasa dün biterdi. Aynı dönemin çocukları olunca duygular da çok satırda buluşuyor, hiç tanımadan yazarla yakınlık doğuruyor yazı. Edebiyatın en mucizevi yanı bu, kalpleri birleştirmesi. Tüm yazdıklarını okuduğum ve üzerine @storytel.tr den @denizyb sesinden de bir daha tekrar dinlediğim nadir yazarlardan #nerminyildirim ın #hepkitap tan çıkan yeni kitabını imzalatırken benim yeni çıkan #camagaciningölgesinde adlı kitabımı da kendisine takdim ettim. @avangardisler in yaptığı kapağı çok beğendi yazarımız. Baht açıklığı diledi kitaba. İnsanın da kitapların da en çok buna ihtiyacı var çünkü. Yazan insan bunu çok iyi biliyor. Her aşamasıyla zorlu olan yazma ve yayınlama ile akabinde destek olan tüm dostlara tekrar teşekkür ederim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...