Dalgana Bak :)








 

4 yorum:

  1. Oooh nefis, keşke ben de deniz kenarında olsaydım, yüzseydim şimdi... "Video kullanılamıyor" diye hata var bu arada videonuzda, bakamıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hava öyle sıcak ki izmirde nefes alınabilen tek yer su içi:)) fırsat buldukça atıyoruz kendimizi dün rüzgar 27 km hızla esiyordu ve dalgalar yüzmeye izin vermiyordu lakin deniz doluydu ve çok zevkliydi kah içinden geçip kah zıplarken çok eğlendik:)) videolar daha güzel diye ekledim ama ıphone telefonla burası uyumsuz sanırım bende yüklenirken sorunsuz görünüyor yayınlanınca kullanılamıyor yazısı çıkıyor mecburen insatagrama reels olarak atıyorum sağ yukarıda hesabın bağlantısı var oraya beklerim kedi mırıltısı :) teşekkürler yorum için bir an önce deniz kenarına ulaşırsınız umarım

      Sil
    2. Ben de Denizli'de yaşıyorum, o sıcağı biliyorum o yüzden:) Köye attık biz de kendimizi, köyümüz sepserin.

      Ne yazık ki Instagram yazısını görmeme rağmen Instagram hesabınıza bağlayan bir link yok orada. Yani sadece Instagram yazısı var:( İsterseniz buraya yazın kullanıcı adınızı takibe alayım:)

      Sil
    3. @hayatyaziyor @hayatvemandala en sık kullandığım hesaplar beklerim 🍀 Handan

      Sil

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...