Saatler ve Geyikler

2 yorum:

  1. Merhabalar Handan hanım :) Balthus' dan ulaştım size. Öncelikle tebrik ederim youtube kanalınızı, ses çok iyi :) Takibe alacağım sizi. Şu an blogunuzda takip et butonu aradım ama bulamadım. Onu ekleseniz çoğunluk takibe alabilir sizi. Bir de kayıtlarınızı nasıl yapıyorsunuz? Başka bir yerde kaydı yapıp youtube a mı yüklüyorsunuz? merak ettim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba bana da bahsetti arkadaş:)) teşekkür ederim kanal için sizin de varmış :))
      takip butonu vardı kaldırdım pek kullanan olmuyordu ondan burdan taşındım youtube a :)) hayatyaziyor@gmail.com adresime yazın detayları oradan konuşalım görüşmek üzere

      Sil

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...