#korona günlerinde #ramazan

Mutluluk içimizde, sağlık evinizde, #evdekal diye diye #koronagünleri mutfakta mı geçiyor?

Bir arkadaş her gün hamur işi bir şeyler yapıyorum, mutfakta usta oldum falan deyince ben basit şeyler yapıyorum, öyle uzun uzadıya hamurlara vaktim yok dedikten sonra fotoğraf galerimde dolaşınca karşılaştığım manzaralardan paylaşayım #koronagünlüklerine not düşeyim dedim.

Evet, yazılar, filmler, zoom toplantıları, sanal yazı evinin canlı buluşmaları, altı dakika yazıları,
geçtiğim kapılar adlı seri çalışmam ve mandalamdan çaldığım vakitlerde yenebilen mandalalar yaptığım doğrudur. Sonumuz hayrolsun 😍 Yapanlara afiyet olsun.

Ben de ekmek ve pide işine doğru yol alayım :)) Ramazan da geldi hoş gelmiştir inşallah:))

Hayırlı Ramazanlar











7 yorum:

  1. Maşallah elinize sağlık. Neler yapmamışsınız Çok merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekmek yapmadım pasta 🧁 yapmaktan 😬 evde zaman geçirmeyi seviyorum bana sıkıntı yok ama ev halkı dönüp dolaşıp şimdi ne yiyeceğiz diye sorunca ara sıra yapıyorum yoksa genelde sebze pişiyor her gün ve suratlar düşüyor🙃☺️ Teşekkür ederim kişisel arşivim blogda dursun dedim

      Sil
  2. Teşekkür ederim size de hayırlı Ramazanlar

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık. Hayırlı ramazanlar.
    İyiki gündüz görmemişim bu güzel yiyecekleri :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İftardan sonra akşam yayınladım zaten Yarın görecekleri kötü süpriz olabilir ama 😬☺️
      Teşekkür ederim daha lezzetlileri isteyen herkesin sofrasında olsun inşallah

      Sil
  4. bu yazın diğerlerinden çok çok daha iyiiiiii :))))

    YanıtlaSil

Hayattaki yerini arayıp bulamayanlara samimi bir yol arkadaşı: Çam Ağacının Gölgesinde

  Elif Arslan  Ah şu merak yok mu şu merak? Sayfaları arka arkaya çevirip başladığımız kitabı bir çırpıda bitirmemizi sağlar. İşte böyle b...