KIŞ GÜNEŞİ TARKAN







5 yorum:

  1. Yakınlaşma olmasaydı, hep ileri bakarken sola ve sağa yönelmeler çok daha etkili olabilirdi :) Bir de seyrederken "Acaba sinyal vermeyi ihmal edenlerden mi, yoksa etmeyenlerden mi?" diye merak ettim :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinyali boş yolda bile veririm ama burada araç kullanmıyor yan koltukta çekim yapıyordum 😊
      Hem kullanıp hem çekersem titriyor görüntü 🙃

      Şiirsel fotoğraflar adlı üst kategori başlığından diğerlerine ulaşabilirsiniz ☺️

      yakınlaştırma işini de denedim ilk defa
      Önerilerinizi dikkate alacağım teşekkür ederim 🙏

      Sil
  2. Ah o şarkıyı ben çok severim. Dur aklıma geldi hemen dinleyeyim. Bir de yollarda olabilsek:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmeyen görmedim bu şarkıyı
      İnsan yoruluyor ya ondan galiba ☺️🙃

      Sil
  3. Teşekkür ederim 😊 evet gün batımı görebildiğiniz bir yerde oturuyorsanız çok şanslısınız ben apartmanlar arasından minik bir gökyüzü görüyorum doğru düzgün kadraja alamıyorum her yerden başka dikit 😏 ondan yol videoları geniş açı falan içini açıyor insanın
    Gitme duygusunu besliyor

    YanıtlaSil

Hayattaki yerini arayıp bulamayanlara samimi bir yol arkadaşı: Çam Ağacının Gölgesinde

  Elif Arslan  Ah şu merak yok mu şu merak? Sayfaları arka arkaya çevirip başladığımız kitabı bir çırpıda bitirmemizi sağlar. İşte böyle b...