DEMEDİM Mİ PİRSULTAN ABDAL HAYKO CEPKİN



  • Güzel aşık cevrimizi
    Çekemezsin demedim mi
    Bu bir riza lokmasıdır
    Yiyemezsin demedim mi

    Yemeyenler kalır naçar
    Gözlerinden kanlar saçar
    Bu bir demdir gelir geçer
    Duyamazsın demedim mi

    Girelim Ali sırrına
    Çıkalım meydan yerine
    Can-u başı Hak yoluna
    Koyamazsın demedim mi

    Dervişler harabat olur
    Hak katında hürmet bulur
    Muhabbet baldan tatlıdır
    Doyamazsın demedim mi

    Dervişlik ulu dernektir
    Görene büyük örnektir
    Yensiz yakasız gömlektir
    Geyemezsin demedim mi

    Bak şu aşıkın haline
    Ne gelse söyler diline
    Küfrü imanın yerine
    Sayamazsın demedim mi

    Pir Sultan Ali Şah'ımız
    Hakk'a ulaşır rahımız(*)
    On İki İmam katarımız
    Uyamazsın demedim mi
  • PİR SULTAN ABDAL
    (*) rah: Osmanlıca- acı-keder-üzüntü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...