KAFE YAZAR 'DAYIZ...


Merhaba, 

Güzel bir günden selamlar. Bu gün bir bilgilendirme yapmak istiyorum. Bu blogtan önce epey internet sitesine yazı veriyor, çeşitli dergilere de yazıyordum. Ancak bir süredir vakitsizlik kıskacında olunca sadece burada yazdım. Şimdi mekan değiştirmede, genişletmede hayır vardır diyerek yeni bir site bünyesinde edebiyata, hayata, şiire, sinemaya dair yazılar yazmaya başladım. 

Geniş bir yelpazede yayın barındıran sitede hayata ve hukuka dair her şey var. Ayrıca meslektaşım hukukçular tarafından geniş kitlelere hukuki yardım amacıyla hazırlanmış her türlü dilekçe örneğini bulabilirsiniz.

İNCELEMENİZ İÇİN LİNK BIRAKIYORUM: BURAYI TIKLAYINIZ

TAKİP VE DESTEĞİNİZİ BEKLERİZ. 
DUYANLAR DUYMAYANLARA DUYURSUN:))  

İLK YAZIM İÇİN TIKLAYINIZ.

İKİNCİ YAZIM İÇİN TIKLAYINIZ.

9 yorum:

  1. dur tamam bunu duyurayım bir ara. hayırlı olsuuun :)

    YanıtlaSil
  2. koydum bu yazını düün. bak yorumlarda demişler, blogunda izleyici gadgeti yok galipağa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz TEMA’sı yaptım yeniden mi eklemek gerek acaba bir bakayım çok sağol

      Sil
  3. Başarılar) Deep sağolsun aracı oluyo birbirimizi tanımamıza

    YanıtlaSil

Bırak Dağınık Kalsın sitesinde Çam Ağacının Gölgesinde vardı

  *Çam Ağanının Gölgesinde, Handan Kılıç’ın 2022 yılında çıkan romanı. Yazarın bu ilk roman fakat daha önce yayınlamış öyküleri var. Bir ilk...